četvrtak, 28. siječnja 2016.

Kljukuša




Kljukuša

Ovo je jedno starinsko i pomalo zaboravljeno jelo.Vrlo jednostavno za napraviti a vrlo ukusno.
Ja ću vam ovde prenijeti baš kako je moja baka pravila,a i šta sam ja izmijenila.

Zamijesiti tijesto od 4 šolje brašna,soli,1 jaje,malo mlijeka i tople vode da se zamijesi na gustinu kao za uštipke.
Ja dodam ili malo praška za pecivo,ili malo suhog kvasca,da se tijesto malo razabere.
U tepsiju veličine rerne uliti 1 dcl ulja,zagrijati,pa u to izliti tijesto i staviti da se ispeče.Ja lično najviše volim kad je malo reš.
Kad je pečeno tijesto,ostaviti ga da se malo ohladi.
1/2 glavice bijelog luka oguliti i sitno isjeckati i izmiješati u 1/ litra jogurta.
Tijesto iskidati na veličinu zalogaja,i onda preliti tom smjesom jogurta i bijelog luka.
Dobro izmiješati pa onda dodati 200 ml kiselog vrhnja.
Što se mene tiče,jelo je spremno.
Neko na kraju ucvrče neke masnoće,da li ulje,maslo,mast,maslac,svejedno,pa prelije po kljukuši.
Ja sam to izbacila,ta masnoća nije neophodna.
Prijatno! [cheers1.gif]


Nema komentara:

Objavi komentar